6.12.2011

Mikolajki :D !

Dzien dobry ! .
Co dostalyscie na Mikolajki ? Ja dostalam 3 bluzki i ksiazke :) . Dzisaj nie poszlam do szkoly poniewasz jestem chora , ale jutro juz musze isc ;/ . A u was co slychac ? w polsce juz pada snieg ??? Mam nadzieje ze tak . Ja  przyjezdzam  do Polski na swieta i na sylwestra :D . Lot mam 18 grudnia a wracam 5 stycznia . Mam nadzieje ze jak ja bede to juz snieg bedzie , bo mam zamiar z dziewczynami isc na lyzwy ! :D . Jutro lub dzis wieczorem postaram sie dodac zdjecia prezentow a na teraz pare inspiracji mikolajkowych (: .

                                                 Widzieliscie juz reklame Coca Coli ? <3

                                                   Idziecie na lyzwy jak spadnie snieg ?

                                                               Uwielbiam zime ! <3

3 komentarze:

  1. Świetny blog!
    + Zapraszam na mojego bloga którego zaczełam dopiero prowadzić! http://neverrrr.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt! :)
    + Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny blog .
    Nowy post na moim blogu !
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Komentarze <3