11.10.2011

Jesien <:

Hej . Dzisiaj nie poszłam do szkoły bo wczoraj miałam drobny wypadek .Ponieważ cały czas u nas pada jest ślisko,jak schodziłam ze schodów poślizgnęłam się i upadlam na rękę i plecy . Wszystko jest w po rządku nie,choć ręka bardzo boli :|.Jedyny plus tego dnie to to ze nie muszę odrabiać lekcji i nie musiałam dzisiaj iść do szkoły :).
Jak mówi tytuł chciałam porozmawiać o jesieni :).Jak już wiecie mieszkam w Irlandii i nie ma tu takiej jesieni jak jest w Polsce :(.Najbardziej mi się właśnie tęskni za zima i ja jesienią w Polsce . Ja jestem z Kielc a to jest właśnie zdjęcie zrobione w parku w Kielcach.Pamiętam ze jak byłam mala zawsze chodziłam z babcia na spacery i zbierałam ładne liście i kasztany.Kasztany po to zeby potem zrobić z nich ludziki.A liście po to żeby z nich zrobić bukiet dla mamy <3.Na szczescie przyjezdzam 18 grudnia i wracam dopiero 5 stycznia(Ferie)
.
A wy jakie macie wspomnienia dotyczące Jesieni ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze <3