12.07.2011

Siema :D.W niedziele przyjechałam na 3 dni go kuzynki,zostaje do środy :D.Wczoraj przyjechała moja koleżanka a jej siostra cioteczna.Została na noc i było śmiesznie ;). Zaczęłyśmy nagrywać teledyski xD.One zaczęły nagrywać filmiki po angielsku żebym mogła pokazać moim kumpelą w Irlandii ;).Potem zaczełyśmy oglądać film a raczej bajkę "Odlot"zaczeło sie fajnie ale wszystkie usnełyśmy po jakiś 30 minutach. ;D.Planowałyśmy jechać dzisiaj nad wode ale nasz plan nie wypali..Dlaczego,bo jest zimno i nie ma słońca :(.
.Przepraszam że nie ma żądnych moich zdjęć ale nie jestem u siebie i narazie nie mam jak ich wstawić.
---------------------------------------------------------------------------------
Hello :D.On sunday I came to my cousin's house for three days,I'm staying till wednesday:D.My friend and her sister came home .She stayed for a sleep-over and it was funny ;).We stared recording videos.They started recording videoes for me to show my friends in Ireland ;).Then we started watching a film..well..rather a cartoon "UP".It started off cool but after 30 minutes each of us went to sleep ;D.We were planning to go  a lake to gaet a bit of tan and swim for a bit,but unfortunately its cold and there's a lot of clouds in the sky :(.
Sorry for not having my photos here but I'm not in my house and i don't have any here :(.

1 komentarz:

Komentarze <3